Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 26 oktober 2012

Fredags mys !

Äntligen är jag ledig det är så skönt.
Jag håller på att laga Hasselbackspotatis och helstekt marinerad fläskfilé med en god sallad och bea sås.... Mums ;))


Imorgon ska vi ta en tripp till Västerås för att handla lite till vår tvättstuge renovering. Det går sakta men säkert framåt.


Vi tar lite i taget varje månad annars har man ju inte råd...


Jag provade ett nytt recept på thekakor och dom blev riktig goda ska göra dom igen..


Vi har inte varit osams utan det är jag som råkade tappa fyra stycken tallrikar samtidigt i golvet :((
Det är så typiskt när man jobbar natt, tappar allt då.
Jag ska in och köpa nya imorgon vill ha 12 st av dem..



Nu har jag fått noja på att jag bara vill ha en julkyrka till julen håller på att buda på den här på tradera.... Hoppas den blir min:)

Trevlig helg allihop där ute det ska jag ha =))

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar