Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 22 oktober 2012

Jobba, jobba och jobba...

Idag blir det övertid igen...
Dom två som skulle jobba är sjuka så jag och Veronica får gå ut 10-22 och jobba då har provrummet stått tomt sen kl 06.00..


Det är lite drygt men vad gör man, så jag gick upp extra tidigt idag för att jag måste hinna ut och gå med hundarna.
Molly har varit lite dålig i magen så hoppas hon är bra idag när hon blir själv ett par timmar. Daniel kommer nog hem mellan 10-12 så det blir inte så länge.


Men inte tänkte jag på att det är kål mörkt ute på morgonen, så får väl sitta i soffan och vänta på ljuset, vill inte gå upp i skogen i mörkret...


Nu börjar vargen dyka upp igen det har varit så tyst om den under sommaren..
Snart börjar vår varg safari igen....ler

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Jamen, usch... Annelie, nu måste du och Molly och Rolex vara extra försiktiga när ni är ute i skogen... Lite läskigt att det finns varg, så nära inpå knuten...

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera