Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 18 oktober 2012

Sjuk :(

Nja, ett litet skär sår i tassen som blöder..
Men det är illa för en Brukshund som vill jobba och röra sig hela tiden.


På lördag hade vi tänkt att åka till Wilses höst träff så jag hoppas såret läkt till dess.
Hon kommer att vara helt tokig då efter att ha vilat en hel vecka (måndags)...


Jag förstår inte är så trött hela tiden i vanlig fall är jag uppe och studsar vid 07 på morgonen nu sover jag till halv 10...????
Är det bara för att vi blivit lurade på sommaren ?
Eller skiftgången??
Jaja, nu är det slut sovit för imorgon ringer kl 20 över 4 jag har 12 timmars dag helg framför mig med ledigt på lördag då jag ska på Wilses träff :-)


Jag hade tänkt åka ut till min syster idag hon ha skaffat två små katt ungar, måste bara se dem ;))



Fick bild på dem...
Så söööööta ;))
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar