Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 8 september 2011

Till SALU

En jobbig och fruktansvärt dryg schäfer hane på 41/2 år.. Hör ingenting tänker bara på sig själv och löptikar :-). Gnäller och skäller hela nätterna och är otroligt stressad.....



Ja en sådan annons skulle jag kunna sätta ut nu på Rolex......



Lilla Molly höglöper och Rolex är alldeles tokig, piper skäller och är sååå stressad..
Nä, jag ska kastrera honom vi tänkte vänta och se hur han reagerade och nu vet vi. En erfarenhet vi kunnat vara utan =)
Jag har jobbat natt gick och la mig kl 0700 blev väckt halv 9...
Sen dess har han ylat...
Stackars Molly hon är rädd för honom...ler
Han är Inge bra på att fria skrämmer ju tjejerna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar