Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 12 september 2011

Lite av varje ...

Vilket tråkigt väder jag som tänkt fixa till trädgården inför hösten. Jag har varit och handlat ljung men det går inte att vara ute nu.


Igår var vi på auktion jag var intresserad av en gammal köks soffa med fint krön...


Men tyvärr så var jag inte ensam om det så det blev ingen. Men visst hade den blivit fin, vit och omklädd?


Gjorde en sväng till hembyggdsgården köpte en ny duk.


Dom hade så fint porslin det skulle jag vilja ha men det var dyrt..


Igår gjorde jag en jätte god äppelkaka här är receptet om någon vill prova....


Läste i tidningen om en älg som ätit jästa äpplen och skulle sträcka sig efter fler men var stup full och fastnade i trädet =)



Hittade en bild från min första klass på Facebook gissa vem som är jag ?


Alla i fam. Gissade fel dom gissade på min bästis.
Hon längst ner till höger i de fula byxorna och rosa tröjan det är jag. Jag kommer ihåg än idag hur mycket jag hatade de där byxorna :-(


Vi börjar få frid på Kometvägen Molly är på väg ur höglöpet och Rolex börjar lugna ner sig lite. Gissa om han ska kastreras???
Svar: JA
Det här vill vi inte uppleva igen han har varit som tokig ylat gnällt och super stressad. Medans Molly inte fattat någonting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar