Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 14 september 2011

Otroligt !!

Igår blev vi uppringda av en skogs ägare, han äger väldigt mycket skog och mark häromkring..


Han har hört att vi letar efter avskiljt boendet och erbjöd oss en tomt med gammalt hus och lada på + ängar..Han sa att han är bara intresserad av skogen och det är inte vi. Det sjuka är vi pratat om att just där skulle vi vilja bo bara 1mil in till stan helt perfekt :-)


Alltid finns det någon hållhake och vad kostar det att dra dit el ???
Brunnen vet jag redan vad det kostar....
Vi får fundera ....


Jag har börjat att sy på min Tilda tomte den här var lite klurig att sy.. Den blir jätte stor =)


Skickade efter nya mattor från Jotex, alltid så får Jonas 50% inte jag så det blev i hans namn.


Molly provsatt dem och dom var sitt sköna sa hon =)


Men jag är lite fundersam om de passar in med färgerna .....hm


Idag lyser solen här, hoppas vår gräsmatta kan torka upp lite den är som en svimning pool och vi kan inte klippa den ( dålig ursäkt ingen vill klippa den )

1 kommentar:

  1. Oj jag det var inte dåligt fast det kan ju också bli dyrt om man ska dra el och vatten. jag skulle också vilja kunna sy sådanna fina dockor. ja jag brukar också passa på när man får så bra rabatter. ha en trevlig helg kram Sussi.

    SvaraRadera