Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 28 september 2011

Höstigt ute !

Nu är det riktig höst ute, ganska vackert jag gillar hösten. Vi har det ganska varmt här...


Detta är en hund syns inte så bra på bilden =)


Jag har alltid hört att han hundar är mer för att gosa än tikar men inte stämmer det.. Vår lilla Molly är så go hon vill mysa hela tiden =)


Träningen går framåt jag fick höra på klubben att jag la för många spår i veckan så vi får lugna ner oss.
Jag har börjat med lydnaden mer allvarligt nu förut har vi bara lekt oss igenom passen så att hon fick en hum om vad det handlade om. Molly tycker det är så roligt =))


Jag har jätte ont i ryggen och det går inte över. Trodde det skulle bli bättre under semestern i somras.

1 kommentar:

  1. Ont i ryggen är inge roligt. Jag har också haft det. Hoppas att det går över. Jag skulle också vilja ha en hund att få gosa med. Men man måste vara två för att vilja snyft. ja visst har hösten kommit. Men det är så mysigt i alla fall när solen är framme. och nu i helgen ska det bli 20 grader här. Ha en underbar helg kram Sussi.

    SvaraRadera