Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 3 september 2011

Motörhead vin

Det här röd vinet är Jättegott. Ett riktig hårdrocksvin =)
Vinet kostar 119 kr flaskan och det har blivit mitt favorit vin....





Den här helgen jobbar jag dag helg fred, lörd, och söndag 12timmars skift.


Jag satt nyss och tänkte vad mycket man hinner hemma på 12 Tim och på jobbet bara sitter man...
Jag skulle vilja vara hemma och pyssla lite och träna mina hundar. Just nu så behöver Molly det hon är en riktig tonåring.


Jag svarvar borrstänger eller rättare sagt maskinen svarvar borrstänger.
Det är ett bra jobb vi sliter inte ut oss direkt =)


Det börjar att bli höst nu måste fixa till trädgården lite. Ta in poolen och plocka tallris köpa ljung till lådorna..


Näää, jag skulle vilja ut och plocka svamp med mina små hundar och ta ett glas Motörhead vin =)
Men istället är jag på jobbet och blir rik som ett troll =))
Det är ju inte helt fel de heller.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar