Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 19 september 2011

Tävlings helg !

Den här helgen har Jonas tävlat i cykel både lördag och söndag. I lördags kom Jonas 4;a här är han och väljer pris =)


Lilla Molly var med och hejade på husse och hon sköter sig så bra. Hon hittade en liten kille på 7 år som hon gosade och lekte lite med och det är bra, jag vill att hon ska ha bra relation till barn.


En trollslända landade på Jonas rygg så jag tog kort på den =)


Efter cykeltävlingen var vi på visning men vi är tveksamma det kan bli för dyrt att fixa till stället så att det går att bo där. Men läget är helt underbart.


Söndag !
Vi blev väckta av Rolex som är van att gå ut och kissa vi 7 tiden och bu var kl över 8..


Sen bar det iväg upp på stan det ordnades cykeltävling där... Jag stog och pratade så att jag missade prisutdelningen men det gick bra för Jonas han kom 2:a...


Fagerstaposten är så tråkiga inte ett ord om att Jonas kom 2:a bara för att han cyklar för Borlänge CK.
Borlänge kom 1:a 2:a och 3:a....det stod om Fagersta åkaren som kom 4:a men inte är från Fagersta. Dom från Borlänge är från Fagersta =)


Vi var på eftermiddagen iväg och kollade utanför ett hus som är intressant men behöver renoveras...


Jag ska ringa om visning idag så vi får se hur det ser ut inne. Det enda kruxet är att det var en massa skog med till fastigheten vad ska man ned den till :-)
Spåra i kanske eller vakta julgranarna till julen jag har ju två vakthundar :-)

Idag har jag lovat att jag ska prov gå två tävlingsspår inför tävlingen på brukshundklubben i helgen gissa om det spö regnar ute ???
Men men, det är bara att sätta på stövlar och regnställ och bege sig iväg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar