Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 22 september 2011

Biten =)

Mina barn säger att jag är för gammal men det är jag INTE....


Jag har nämligen blivit biten av spelet "Wordfeud".
ett ord spel som man spelar online. Jag är egentligen ingen spel människa men det här passar mig =)
Jag spelar mot jobbarkompisarna....


Jag skulle vilja göra något nytt här hemma men vet inte riktigt vad ???


Nä, nu ska jag gå ut med slö högen eller det är helt fel ord på henne =)
igår när vi skulle träna lydnad så var hon så övertänd att det blev kattskit av allt....
Det känns som om vi har en kris i vårt förhållande just nu =)


Den lilla damen har en stark egen vilja, först fick vi problem med spårningen men nu funkar det jätte bra.
Då får vi problem med lydnaden hon går på alla cylindrar så det blir för mycket....??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar