Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 29 september 2011

Lite höst-hund bilder =))

Vilket underbart väder det har varit idag. Jag hade planerat att åka till brukshundklubben på förmiddagen innan jobbet..


Men det blev en långpromenad i skogen med hundarna istället.


Det var så skönt 25 grader ute rena sommaren =)
Det ska bli kanon väder hela helgen och jag som ska jobba =(


Såg en koppar orm de går ju an värre med huggormar dom törs jag inte ens ta kort på. Såg en som hoppade upp en ggr....Blä


Lilla kott Fia letar kottar så fort hon kommer ut i skogen...


En jätte myrstack den ser inte så stor ut på kortet.


Vår härliga promenad slutade i ett dy dike för Rolex och jag blev arg...
Han vet så väl att han inte får...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar