Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 23 september 2011

Fredag =)

Idag har jag städat mest på mina barns rum dammat och putsat fönster. Jag möblerade om Emmas rum och det blev bra....


Sen var det iväg till skogen med hundarna de har rantat runt mig hela dagen och funderat vad det är för fel..


Dom brukar alltid gå först...


Den lilla härjade på som vanligt full med energi =)


Min fina Emma =)



Dom små liven på vår alldeles egna skogsväg där dom kan springa fritt =)


Jag och Molly försökte få med Rolex men det gick Inge bra...


Imorgon ska vi åka till Västerås och det nya super stora shopping centret som slagit upp portarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar