Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 31 maj 2011

Vart ska jag ha den :-)

Jag har tjatat och tjatat om min Kökssoffa nu har jag problem med vart den ska stå =)
Jag tror den får stå ett tag på altan innan jag tar in den.


Men nu är den nästan klar ska bara få dit en möbel text på ryggstödet :-)


Köpte nya kuddar...
Jag tog grått tyg för vitt håller inte så bra....ler
Jag jag ju fyrfotade vänner


Det har varit mycket att göra på soffan....


Här är lite bilder från soff resans gång :-)


Slipa och måla.....


Massor med tyg lager som nitats fast så jag fick plocka nitar till tusen...


Första bilden när jag varit och hämtat den. Soffan var rejält vind.


Den har stått i svärmors sommar stuga länge...

1 kommentar:

  1. Oj vilket jobb du gjort , soffan vart superfin !
    Kram Pernilla

    SvaraRadera