Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 27 maj 2011

Nu har jag målat klart soffan äntligen jag väntar på fuskfårskinns tyget det har inte kommit än.


Jag var lite rädd för regn men klarade mig :-)


Idag har det inte varit Mollys och min dag hon har jagat en joggare i skogen jag måste be honom om ursäkt nästa gång jag ser honom.
När vi gick på stigen satt det en räv där och Molly drog efter den med en jädra fart Rolex löd och vart kvar hos mig. Jag tänkte snabbt så vi gömde oss för jag förstod att hon inte skulle springa så långt, hon är så ung. Hihi, vad hon blev rädd när vi var borta....


Imorgon åker jag och Emma till Stockholm med jobbet och shoppar :-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar