Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 28 maj 2011

Stockholm

Då har man varit och gjort Stockholm och vips så blev plånboken lite lättat :-)


Det var Stockholm maraton men det struntade vi i


En levande staty det finns mycket konstigt...


Jag var in på H&M home och blev besviken, i katalogen tycker jag att allt är så fint men det var det inte


Vi var in på Kungshallen och skulle äta grekiskt men krukset var att menyn var på grekiska och jag beställde 4 dip såser till middag :-)))
Så mätt blev jag inte.....och dyrt var det också :-0


Nu sitter vi på bussen och är på väg hem..


Ett par nya skor, shorts och en tvålpump.....ler
Men Emma shoppade desto mer och den listan är lång .........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar