Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 22 maj 2011

Fusk Fårskinn

Nu har jag beställt fuskfårskinns tyg till min Kökssoffa :-)
Jag har hållit på med den länge nu....


Det kom en valp emellan som tog mycket med tid=)
Jag hittade en sådan bra tyg sida "jonic-textil.se".
Jag funderade på vitt först ned det är bra snyggt med ljus grått också och mer praktiskt.
Satt och läste en vecko tidning och såg detta staket vi måste bygga ett nytt.


Jag har kommit på att man ska ha ett staket som är lätt att måla för fybubblan för det vi har nu! Vilket piller göra det är varje ggr när det ska målas.......
Fick ett sms i går Jonas hade vurpat på cykeltävlingen aj, det ser inte skönt ut.


Han var värre på rumpan och ryggen. Cykelsporten är farlig och jag menar det.
Det är alltid någon vurp olycka, jag sa åt honom att sluta cykla och köpa sig en schäfer i ställe....

1 kommentar:

  1. Aj Aj!! det verkar farligt med cykeltävlingar som de har mitt i Stan iallafall.Här i Skara brukar de ha ett cykellopp varje år.Det gäller att passa sig även som åskådare,det kör 2 motorcyklar först och sedan svissar det bara förbi man hinner ju knappt se att det är cyklister

    Kram Marlene

    SvaraRadera