Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 24 maj 2011

Blåsigt men skönt !

Nu har våra syrener börjat slå ut de brukar alltid blomma till min födelsedag


I början på juni :-)


Lilla Molly snart stora Molly växer och mår bra hon är 5 månader nu.


Dom äckliga fästingarna har börjat bli besvärliga nu. Rolex är allergisk mot fästing medlet så jag törs inte ha det på Molly heller för de är så tajta hela tiden. Stackars Rolex tål ingenting.


Ser ni fästingen övanför ögat den har inte bitit dig fast än, jag kan säga att den lever inte längre.....


Jag planterade lite blommor i fredags ska köpa fler när lönen trillar in :-)


Dom här gula fina rosorna är gratis blommor och dom har vi gott om=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar