Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 8 maj 2011

Härligt väder

Idag lyser solen och det är så skönt ute. Jag har varit ute och gått med hundarna och sprungit en liten sväng.


Det har blivit lite dåligt med hund träning de sista dagarna ibland känns det som jag har fullt upp med att fostra den lilla damen. Jag har köpt en ny duk till köksbordet kände gör lite rosa nu när våren är här. Jag skiljelinje tapetsera om köksväggarna är så trött på den beiga färgen....


Min last nörcreme så gott.


Vårt körsbärs träd blommar :-)


Linslusen :-))))


Jag var till hembygdsgården, Gud så mycket fint det finns där bara vill ha allt...


I fredags så var jag och Jonas till nya stora Ikea i Västerås och det var STORT....


Två våningar nån sa att det är det största Ikea i Sverige ??? Hur som helst så köpte vi badrumsinredningen på bilden :-)
Äntligen ska vårt badrum bli klart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar