Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 16 maj 2011

Hihi, här är en bild på mig och Daniel för 18 år sedan undra om jag åldrats ???


Och här är Jonas :-)


Vi var nog rätt så unga när vi fick Daniel fast vi inte tyckte det :-)


Det här är min första schäfer Jack 1989-1997, han blev inte gammal hade ett hjärtfel. Han var en kanon tävlings hund undrar om jag kommer att få en sådan hund igen. Jack dog hemma i hallen.


Det här är min andra schäfer Benno, som jag kämpade med, men var tvungen att ta bort honom 1år gammal det värsta jag någonsin gjort men han var sjuk...1997-1998


Min kompis Larry så underbar och snäll blev 9år livet tog slut när vi var ute och åkte skidor vilken
ångest jag hade, men veterinären sa att han dog lycklig. Hans hjärta hade växt. 1998-2007


Min storsnok Rolex född 2007


Och lillsnoken eller lilltoken Molly född dec-2010
Jag kommer alltid att ha en schäferhund :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar