Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 4 maj 2011

Städat

Denna här bilden passar in på mig idag :=)
Vi har av någon underlig anledning spart på alla gamla kläder, jag kan vara lite så att när det är ett dyrt plagg då spar jag det.
Vi har även bara slängt ner det i källaren och jag har skämts för mig själv och tänkt att så där kan vi bara inte ha det......Såååå, jag har städat och plockat ur och kastat idag ,fina dyra kläder och det gör ont....
Men det gör även ont när det är stökigt....ler
Passade även på att skälla lite på familjen om hur slarviga de är och hur bra jag är......ler
Usch på dig Annelie:=)
Det är så typiskt nattskifts humör,
jag har även hunnit med en långpromenad med hundarna och lilla Molly gjorde illa sig idag måste ha fastnat med benet någonstans och skrapat av huden efter benet ....aj
Vi hann med ett spår också =))

1 kommentar: