Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 3 maj 2011

Bara två nätter!

Jobbar bara två nätter den här vecka och har gjort första. Jag är trött och har ont i skallen typiskt när man sovit dåligt men, men lilla Molly blir snart stor hon har lite svårt att låta bli mig när jag ligger där och är sååå tråååkig :=)
Daniel tog hand om Molly vid kl 10 men då hade jag inte sovit mycket en valp kan ju hitta på vad som helst så man ligger ju på spänn.
Jag hade tänkt att åka ut till klubben sen men får se om vi gör det ska lägga ett spår först.
Vad är det för väder?? i
I morse när jag skulle fara hem var det snö på bilrutorna och jag fick skrapa den 3 maj????
Nä, nu kan det bara bli bättre när det gäller vädret!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar