Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 14 maj 2011

Torp drömmar :-)

Vi är så sugna på att flytta ut på landet och nu har vi hittat ett torp:-)


Vi ska åka och titta på stället. Det är för litet för familjen men till en början kan man ha det som sommarstuga.


Det går ju att bygga ut när man sålt villan i stan.


Tänk att bara kunna öppna dörren och släppa ut hundarna och jag som så gärna vill ha höns


Inuti var det mycket jobb brunt och fult men Jonas och jag är händiga så allt går att göra om. Nackdelen är att det brukar kosta men köper vi stället som sommarstuga så har vi all tid på oss.


Det ligger en sjö alldeles nära och bilden är från köksfönstret


En liten vatten fylld eka :-)
Hoppas det inte blir budgivning för då kan det bli dyrt....

2 kommentarer:

  1. Vilken fin liten stuga.Och vattnet intill är ju ett +.Du får hoppas att de som tittar inte gillar brunt, och att dom har tummen mitt i handen

    Kram /Marlene

    SvaraRadera
  2. Ojojoj vad fint ställe!!
    Vart ligger det?
    Kram

    SvaraRadera