Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 6 februari 2013

Snö, snö

Nu är det bra vackert ute det har kommit jätte mycket med snö och är alldeles vitt på träden.


Mina små busar trivs i snön till och med Rolex lyste upp och sprang runt som en tok.


Idag var jag lite varg rädd när jag gick i skogen fick bara för mig att vi var bevakade såg en skugga sprang i väg lång inne bland träden. Det jag är rädd för är att hundarna ska jaga och inte lyda mig, helst Rolex han kan göra så.


Jonas såg nämligen en varg ute på en åker i söndags tänk om jag också kunde få se en :-)


Nu är det bara två nätter kvar på Atlas sen blir det lite ledigt igen.


Jag tragglar med krypet på Molly men det går Inge bra hon fattar inte fast vi hållt på hela hösten och vintern, hon går på mina händer men inte på kommandot det har följt oss hela tiden i alla moment??

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar