Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 7 februari 2013

Skotträning!

Idag har jag köpt en sån här :)


Har sett den i verkligheten och hört hur den låter. Behöver ha den när jag ska träna skott med Molly inför tävlingarna.
Platsliggningen och bydföringen.
Annars är man så beroende av träningskvällarna på klubben och jag som jobbar skift missar i bland.


Min mamma har opererat sig idag och det gick bra. Man var lite orolig för hon har genomgått en hel del operationer.


De fick ett j-vla väder att åka i snöstorm och elände. Jag har nyss pratat med henne i telefonen och hon lät pigg :-)
Nu är det efterbehandlingarna i fem veckor varje dag. Det blir mycket åkande fram och tillbaka till Västerås lasarett.


Jag går ut på sista skiftet för den här perioden sen är det lugnt bara fyra skift på två veckor :)))

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar