Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 25 februari 2013

Måndag x 70 Tim

Nu har min dryg period börjat på 70 tim som avslutas med natt helg.
Min lilla Emma och hennes kille Marcus har åkt iväg på student kryssning idag, hoppas de får riktigt skoj :-)

Det blir många studenter i vår familj i sommar.
Emma, Marcus och Daniels tjej Kajsa tar studenten.

Kajsa går i Västerås så förhoppningsvis har de en annan dag där:-)

Annars blir det lite tajt med tre studenter samma dag :-0
Idag har det varit underbart väder ute med sol och tak dropp synd att man jobbade. Direkt när jag kom hem gick jag ut i skogen och njöt med hundarna.

Molly är lite halt på höger fram så det blev ingen lång vända...



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar