Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 11 februari 2013

Ny :-)

Beställde en brödburk från "Perfect Home"...


Den är i ny produktion fast gammal stil :-)



Jag har sett ett så fint vitrinskåp som jag vill ha till köket.
Visst är det underbart?
En tjej på Brukshundklubben har ett sånt och nu bara vill jag också ha ett :-))



Det finns även en matgrupp till men... Nja det finns snyggare. Bordet är snyggt men gillar inte stolarna.


Vi gick en promenad i skogen som vi gör varjedag fast idag var det bara jag och Molly, Rolex mår Inge bra :(


Varje år hittar jag nya såna här hål på träden och alltid vinter tid, måste vara en spillkråka eller nåt....??


Vi har köpt en orange boll som ska synas i snön, hon är så duktig att hålla rätt på den själv, så egentligen skulle det inte behövas :-)
Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Så mycket fint. jag beställde också en brödlåda i porslin men den fick jag lov att slänga och väntar på en ny. helt trasig posten är inte rädda om paketet som står akta på märkte jag. Ha det så bra kram Sussi

    SvaraRadera