Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 23 februari 2013

Lördag i bilder :-)

Vi vaknade vid kl 8.00 av att lilla Molly sovit klart, hon vill alltid ut tidigt är van med det.


Sen gick vi en promenad ned hundarna och åkte upp på stan jag köpte hundmat.


Efter middagen åt vi en varsin Wiener semla.. Mums


Sen åkte jag och Emma ut och övningskörde tog en långvända hon behöver köra på stora vägar


Vi var även ner till hembyggdsgården och kikade, vill ha det här fina överkastet... Vad skulle jag dit och göra nu kommer jag inte att släppa detta :-(
Det var väldigt dyrt 1690 kr
Men skulle passa så bra på min säng.


Hittade även fina lampskärmar :-)
Fanns bara en vit annars hade jag köpt dem priset var helt rätt 139 kr...


Det finns mycket fint där som man bara vill ha!!


På kvällen åt vi biff och Hasselbackspotatis och sen blev det melodifestivalen som jag nästan slog av vid Sylvia Vrethammar men då dök ju Ralf Gyllenhammar upp med en kanon låt som räddade kvällen.


Ser inte så skönt ut men Molly sover gott :-)


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar