Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 16 februari 2013

Skön ledig lördag!

Gjorde semlor till fikat och det var så gott, jag hör till dem som älskar semlor;)


Sen blev det långpromenad med hundarna jag och Jonas var ute i över två timmar och gick. En riktigt skön dag..


På kvällen bänkade vi oss framför melodifestivalen


Som vanligt var det en liten dam som tog stor plats i soffan :-))
Jag och Jonas trängdes i ena hörnet.
Är Molly bortskämd ??
Nja, kanske :-))


Jag tog lite Mobergs vin till de dåliga bidragen... Ler
Måste ju överleva eländet..


Rätt låt vann iallafall idag.


Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Håller med dig, grabbarna var bäst i lördags! Så himla gott med semlor, måste nog baka jag med...

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera