Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 21 februari 2013

Lakrits muffins

Jag gjorde mina muffins som jag pratade om :-)


Dom sa att de var goda, jag har inte smakat dem själv, kanske gör det i morgon.
Vi var ju över och grattade pappa och då åt jag en massa tårta så det räcker ;)


Imorgon kväll är det årsmöte med mat på restaurang med Brukshundklubben :-)



Det kommer nig att handla mycket om vår nya hall..


Här är lite bilder från träningen igår. Det är svårt att ta bilder när man tränar själv försökte få med Molly på bild när vi gick Linförighet :-)))



Haha hur ser hon ut :-))
Inget fel på kontakten iallafall..









Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Söt hon är Mollie och muffins med lakrits, jisses vad gott det lät för en laktritsälskare!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera