Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 18 februari 2013

Övertid & övertid...

Nä, nu får det räcka jag har gjort tre st 12:or övertid på en vecka för att folk i provrummet är sjuka. Jag blir ju snart sjuk själv :-0
Nädå, Men man kan behöva vara lite ledig med.
Det sjuka är att vi får inte vara lediga så vad ska man då med komp till ??
Jag har tagit betalt nu för komp det har jag...


Känner mig lite sliten idag, tur att Daniel och Kajsa var ute och gick med Molly när jag vaknade.
Jag går och funderar på om jag ska ta och måla om tapeten i köket till vit, den är så mörk???
Vill gärna ha vita köksmöbler med men Jonas vill inte att jag målar dem utan vill att vi köper nya istället...(gärna för mig) =)


Det första jag gjorde när jag vaknade efter natt skiftet var att baka bröd... Ler
Bäst att passa på innan man börjar känna efter tröttheten :-))


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar