Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 9 februari 2013

Shopping!!

Idag åkte vi med stora plånboken till Västerås och Ikea. Vi skulle handla inredning till tvätt stugan men det bara rann av oss. Vi blev bemötta med en jätte otrevlig expedit på Ikea



Hon var så snorkig och dum att vi köpte ingenting :(



Den här skinnsoffan vill vi också ha fast i vitt :-)



Kanske en svängd trea med två vipp fotöljer men det får bli en annan gång med en snällare expedit...!!!!


Igår så klämde Daniel sönder sin iPhone i bil dörren så att den gick mitt i tur. Stackarn är ju arbetslös så vi köpte en iPhone 5 till honom i födelsedags present, han fyller ju den 10 mars.


Emma hon har tur :-))
Vann en säng på Ikea för 5000 kr :-))))
Grattis Emma :-)))



Tävlingen var på instagram och här är bilden som hon vann med ;)

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Vilken himla tur Emma hade och vilken himla otur Daniel hade....
    Tur han har supersnälla föräldrar!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera