Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 28 januari 2013

Vem har lust att göra nåt idag?? Inte jag iallafall, det är alltid samma känsla att vakna upp efter natt helgens arbete. Det första jag tänker på är kaffe:-)
Jag hade en del planer på saker jag måste göra idag men just nu känns det som om jag inte tänker göra något all är jätte seg och trött...

Var nyss ut med vovvarna och det känns som om det skulle vara vår ute plus grader och tö...
Sitter i soffan och slöar med kaffe.. Molly tittar på mig med pigga ögon och bevakar varje rörelse jag gör , snart Molly ska vi gå ut iskogen...;)

Emma ska på bal i juni eftersom hon slutar gymnasiet en tradition vi har i Fagersta. Jag har suttit och tittat på balklänningar och hittade den här, visst är den fin?
Fast nu är det ju hon som ska välja och vi brukar inte ha samma smak.... Ler
Allt jag gillar är ju "tantigt"...
Undra varför?
Alphaville skrev ju en låt till mig på -80 talet " forever young"... Trodde man då iallafall :-)))

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar