Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 8 januari 2013

Första dagen :-)

Här är igår när vi parkerade bilen på Arlanda, fy vad jag frös hade bara en tunn Skinnjacka på mig.


Det första vi kollade var naturligtvis cyklarna på gymmet och semestern är räddad, de var bra!


Imorse tog vi oss en promenad på stranden, det är en jätte strand med sand som blåst över från Afrika.


Vi blev så förvånade vattnet i havet var faktiskt varmt.


Det är inte som det ser ut Jonas har cola och jag isdrink :-)))


Väldigt fin omgivning..


Vi bor bredvid en gammal vulkan...


Vit sand och vita fötter =)


Rummet är inte så jättefint men det duger, vi jämför med ett lyxhotell vi bodde på i Turkiet ...


Solen har lyst idag och det har varit som en sommardag i Juni ungefär inte jättevarmt men hyfsat för att ha linne och shorts.
Vi har solat nån timme och jag blev röd som vanligt...
Imorgon får vi vår hyr bil så då blir set utflykt.

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar