Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 4 januari 2013

Fredag!

Imorgon ska jag tävla ned Molly igen =)
Jag tror att läggandet kommer att funka det har gjort det på träning.....?
Det är ju på hemmaplan:-)


Vi har nyss vräkt i oss pizza och kollat på en film så nu är man mätt..


Idag har jag släpat upp all tvätt till svärmor för att tvätta, vår tvätt maskin är helt paj nu :(
Vi har beställt en ny skulle få den på måndag men då har vi ju åkt, så det blir veckan efter istället.
Man vill ju ha nåt rent på sig utomlands..


Jag har kastat ut julen också eftersom vi inte är hemma den 20:e knut och det är skönt att det gjort när vi kommer hem.



Trevlig helg till alla det ska jag ha :-)))
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar