Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 1 januari 2013

God fortsättning =)

Idag är det en riktigt blötsnö dag tror att snön förvinner nu, det är +4 grader ute.
Jag har inte hunnit med så mycket, sov länge fast vi skålade in det nya året i julmust eftersom jag jobbar hela helgen... Var ut en snabbis och tränade lite med Molly det har blivit lite dåligt på sistone och vi som ska tävla på lördag....

Det börjar närma sig nu på måndag åker vi till Fuerteventura...... Ska bli så skönt.....
 Jag måste börja planera lite nu på vad vi ska ha med oss, det känns lite fel att packa ner sommarkläder vågar inte riktigt tro på det....ler
 Den här underbara stranden ska vi bo vid =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar