Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 30 januari 2013

Helt vanlig dag !

Eftersom vi fortfarande håller på att renovera tvättstugan får jag stå och stryka i köket. (hatar att stryka)....
Jag kom på ett nytt sätt att stryka på kollade nämligen på en Beck film på youtube med datorn:-))
Vips så var jag klar med min jätte strykning :-)))


Jag bakade blåbärsbullar idag med vaniljkräm. Hittade på receptet själv tror de blev bra för Emmas kille Marcus åt fyra;)


Kör lite blandat med lchf igen, inte så jätte allvarligt försöket bara att invika bröd, potatis, pasta och ris.
Här har jag gjort en blomkåls gratäng till kycklingen.


Såg att det kommit ut en ny Lacoste parfym den måste jag få lukta på. Fin flaska!!


Jag och Molly har varit till hallen idag igen och tränat lydnad jag bara måste få in krypet på henne. Hon förstår inte ordet "kryp" utan går på mina händer eller godiset ???



Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Ha en underbar helg. fina bullar Kram Sussi

    SvaraRadera
  2. Åhh, vilka fina bullar, värsta konditoribullarna! Brukar också ha film på vid strykningen, går mycket fortare då....

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera