Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 25 januari 2013

-20 ute

Det är riktigt kallt idag -20 fast jag tycker det är lite skumt alla andra har kallare än oss kanske vår termometer inte funkar som den ska?


Fy bubblan vad Rolex är jobbig nu har vi lyssnat på hans ylande sen i måndags. Det är inte lätt för han när Molly löper.


Det borde vara över snart nu, jag tror Molly tycker det är jobbigt oxå ;)


Vi har inte gett upp våran hus dröm på landet och nu kom en jobbar kompis till mig och frågade om vi var intresserade av hans pappas hus utanför Norberg


Dom skylla sälja i vår för pappan hade blivit sjuk och inte orkade med huset, det ligger jätte bra i en skogsglänta så vi ska titta på det lite längre fram :-)))
Jonas visste vilket hus det var för han har jobbat med ägaren, hoppas vi får det :-)

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar