Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 27 januari 2013

Sista skiftet;)




Söndag och en tolvtimmars natt kvar...pust
Man hinner ingenting dom här natt helgerna laga mat sova och jobba.
Sen börjar vi om med dag helg på fredag...


Vi var förbi huset som jag skrev om.... Men...
Det låg lite för nära ett annat hus. Vi vill ju inte ha granne så nära.



Emma håller på att ta körkort. Jag skulle ut och Övningsköra med henne men tiden sprang iväg så Jonas fick göra det idag.
Hon börjar att bli riktigt duktig nu.



Molly har slutat att löpa nu så jag har släppt ihop dem, fast vi passar dem så klart. Det är så skönt när det är över.
Fy vad jobbigt det blir med en ylande uppstressad hane.

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Åh, vad du jobbar mycket Annelie, tur du hade en härlig semester och fick vila upp dig lite... Jobbigt det låter med ylande hane, hoppas den där tiden snart är över så det blir som vanligt igen...

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera