Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 16 januari 2013

Tillbaka !

Jaha då är man tillbaka till verkligheten igen..





Jag har nyss vaknat upp efter nattskiftet och allt är som vanligt igen... Ja, nästan..


Molly har börjat att löpa och är inne på 9:e dagen och idag har Rolex börjat visa intresse... Pust
Snart börjar det!!



Det hade hänt en hel del på jobbet medan jag var borta stora spar krav.
Alla visstidare får gå hem och de flyttar folk kors och tvärs mellan avdelningar.
Hoppas de inte flyttar på mig!
De har skurit ner från femskift till fyrskift för att spara in folk, men vår avd ska fortsätta med femskift..

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar