Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 28 januari 2013

Den orolige mannen!

Det är inte så ofta jag går på bio men ikväll tog vi oss iväg jag och Enma.


Filmen var så där -gick helt klart att titta på, tycker nog att Wallander filmerna börjar bli lite segare...


Det märks att vi bor i en liten stad det var bara 16 st i bio salongen..
Emma övningskörde både dit och hem nu börjar hon att bli duktig :-))))

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Tack Annelie, vad snäll du är! Tänk att så få går på bio i vår lilla stad, lite synd faktiskt. Man får nog hjälpa till och bättra på statistiken och pallra sig iväg själv till bion snart. Vad duktig hon är Emma!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera