Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 11 juli 2012

Sommar eller höst ?




Ja jag vet inte vad man ska säga om årets sommar, inte har jag fått någon sommarkänsla än....???
Jag var och besiktade släpet häromdagen och tog det här regniga kortet..


Mina hundar trivs iallafall det är blött och inte så varmt ute ett riktigt "hundväder" som man säger ;)


Gud vad det är kantareller över allt jag plockar och plockar men idag blundade jag för dem. Jag och en kompis var ute och spårade med hundarna och Molly spårade jättebra vi fick alla pinnar.
Jag började fundera vart Maria tagit vägen väntade och väntade sen ringer hon- jag är vid en grusväg vid ett rött hus kan du hämta mig... Jaha??
Tur vi har moderna telefoner med gps =)))


Kantareller och blåbär = höst känsla =)


Vi har börjat lite ned lchf kosten nu och det är faktiskt riktigt god mat..


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar