Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 18 juli 2012

Regn idag med

Vi firade Kajsa idag hon fyller 18 år i morgon =))


Jag såg en läskig bild på nätet där de rakat av en schäfer pälsen. Först trodde jag det var ett bild montage med ett schäfer huvud på en tupp kropp.


Idag var jag ute och gick och såg denna inhägnad, det visade sig var ett till håll för jägare...


De släpper in harar där och sen tränar de sina jakt hundar på dem... Förskräckligt !!


Fy då vilket djurplågeri :-0
Jag önskar jag inte visste om detta. Hörde om en annan schäfer ägare här i stan som försökt släpps ut hararna men blev tagen på bar gärning av dom som äger detta tillhåll ...
Heja Jansson som försökte rädda hararna ;)


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar