Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 26 juli 2012

Semestern's andra vecka

Det är så skönt med semester...
Det går bra med Lchf kosten för min del men Jonas som tränar hårt fick lite problem igår när han cyklade lång vända. Hans energi förråd tog helt slut i Kolsva...


Det blir en hel del hund tid nu, träna sök och spår.
Vi funderar på att debutera i en lydnads klass 1 tävling på hemma plan i augusti ??
Vet inte riktigt om jag vågar hon har börjat krångla på platsliggningen :(


Här är Maria och Diesel som ska ut och leta på Siv :)


Jonas håller på att renovera
Vår källa trapp, han har slitit varjedag hela semestern.


Det blir jätte bra golvet ska vara grå ek, vi har köpt special trapp steg.. Kolla inte på källar dörren den ska också målas :-))
Det är mycket kvar att gör vi har tolv trappsteg.
Källar ingången har vi skämts över länge så det behövdes göras...


Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Hej Annelie! Vi äter stundvis LCHF och sonen har provat proteinpulver sötat med stevia som han tar efter träning, men som man även kan ta före som extra tillskott, kanske kan vara något för Jonas? Whey FX från Gymvaruhuset.

    Kram Teresa

    SvaraRadera