Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 21 juli 2012

-ligt idag

Idag lös solen hela dagen och inte en regn droppe kom ner..


Till och med hundarna var extra glada och busiga idag


Vi gick vår vanliga mil vända och det var så skönt


Rolex tog en paus i blåbärs riset troligen svalt och skönt för hans eksem.


Skogs vargen busiga Molly


När jag kom hem åt jag lchf gulasch soppa som jag gjorde igår, jätte god :)


Medans jag klippte gräset fick Molly vara på altan hon skäller så hemskt på gräsklipparen..


Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Hej!
    när din hund skadade sig och skulle ta bort gipset. Vad kostade det att göra på Strömsholm?
    //Ellinor

    Du får gärna maila tillbaka svaret.
    ellinorwesth@gmail.com

    SvaraRadera