Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 29 juli 2012

Schäfer Sm 2012

Idag har jag och pappa varit på Ssm och tittat på otroligt vackra hundar, det är roligt att se dem ;)
Jag trodde Rolex hörde hemma där, men nja tror inte han platsar, är lite för liten....


Vi tog lilla råttan med oss för det var exakt så det kändes att gå omkring med världens bästa Molly där =))
För hon är verkligen det sköter sig så bra, ligger avslappnad och sover i gräset jag var lite orolig att någon skulle kliva på henne. Runt omkring springer folk med tutor och tjoar och ropar på sina hundar i ringen...
Hundar far fram runt henne..


Jag shoppade lite en t-shirt
med fin text på =))
texten stämmer för mig köpte min första schäfer 1989...





Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar