Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 27 juli 2012

Hur ska detta gå ;))

Oops, vi har anmält oss till tävling =))
Tänkte prova med en lydnads klass 1 först, sen har vi bokat in en apell tävling i oktober =))
Jag har inte tävlat på 12 år så de har gjort om ettan lite så nu blir det hårdträning i tre veckor.
Jag tycket att Molly är lite "barnslig" än så detta kan gå hur bra som helst eller sluta i katastrof....



Vi har ju löpningen i september, så typiskt för det går så många apell tävlingar runt omkring här och dessutom en i Fagersta...



Viljan har hon så här såg hon ut i går kväll när vi tränade, hon vill inte gå av plan...



Matte skulle ju hem och ha lite Myskväll med husse =))

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar