Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 31 juli 2012

Semester Tisdag;)

Vad gör man en ledig tisdag när solen lyser ute?



Jo, då städar man hela huset hela dagen =)
Det är konstigt så fort solen lyser lite då blir man full av energi är vädret dåligt då har man ingen lust att göra nånting..
Jag gjorde en ungersk gulaschsoppa till kvälls mat och till det tog vi ett glas rött. Det var jätte gott, är det semester så är det.


Efter maten säger jag till Jonas, jag åker ut i skogen med hundarna en sväng!
Ja gör de säger han ;)
Jag klär på mig tar bil nyckeln .... Då kom jag på rödvinet till maten..
Tänk vad lätt det är att glömma...
Det blev en promenad i stan istället ...


Fin varg bild, häromkring finns det så många varg hatare...


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar