Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 28 juli 2012

Dröm hus =)

Idag har vi varit på en privat visning av ett dröm läge på hus....pust
Själva huset är fin modell på men ett riktigt renoverings projekt.
Tanten som äger det bor i Halmstad och vi hoppas få köpa det till en rimlig penning.


Frågan är bara hur vi ska göra med huset vi har??
Ska man flytta in i lägenhet så länge då...eller??

Idag gjorde jag en bacon omelett till lunch och lax och avokado röra till kvälls mat lchf så klart. Imorgon ska jag och pappa åka på schäfer sm och jag undrar vad ska jag äta då??


Jag gick en riktig långpromenad i skogen idag såg så många kantareller men hade inget att ta dem i så det blir att gå dit på måndag :-)


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar