Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 20 juli 2012

Jag har letat och letat efter kokos mjöl men inte hittat det, fick ett tips på nätet att det är bara näthandlare som har det så jag beställde det från "bodystore".


Idag kom min lchf bok om hur man bakar kaffebröd utan kolhydrater, i de flesta recepten krävs kokosmjöl..


Det finns mycket gott att göra och allt kan även pappa äta som är gluten allergiker


Måste prova den här choklad pajen....mums


Jag har gjort en kladdkaka utan kokos mjöl, gick faktiskt att äta, jag tog kokos flingor istället och det står överallt att det inte är samma sak som mjölet


Lilla Rolex sover så gott i sin nya korg, Molly har också fått en lika dan.



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar