Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 30 mars 2011

Vår väder :-)

Idag är det härligt ute fast inte så där jättevarmt. Jag har varit ute och gått i skogen med hundarna och det var bus på hög nivå


Mollys halsband har försvunnit och jag var upp på stan för att köpa ett nytt kom hem med en zink kruka till påskriset :-)


Och en korg till påskliljorna men inget halsband.....


Dom var så dyra på djuraffären 189 kr och jag gav 29 kr för ett likadant på "Nisses" i Smedjebacken då åker jag hellre dit igen. Idag är jag trött fick bara sova 1 1/2 timme i morse för Molly-Bus tur det var sista nattskiftet.....

1 kommentar:

  1. Ha ha, ja ibland blir det så att man kommer hem med något helt annat än det man skulle.
    Men men, korg och zink är ju så snyggt. Det går ju inte att låta bli!

    Ha det så bra!

    SvaraRadera